Weten wat je huurders echt belangrijk vinden?

Klant aan het woord

Wil je weten wat je klant echt belangrijk vindt? Vraag het gewoon! Nieuw beleid, groot onderhoud of herstructurering? Een huis aan huis enquête vooraf verdient zichzelf terug in kostenbesparing en draagvlak. Stel open vragen en je krijgt een schat aan informatie. Je leert je klanten beter kennen en zij merken dat je in hen geïnteresseerd bent.

Ik heb een vragenlijst en database ontwikkeld die gemakkelijk op maat te maken is. De resultaten worden weergegeven in heldere management informatie. Geen ingewikkelde programma’s, maar verwerking in Excel. Zo’n enquête hoeft niet duur te zijn. Bij een projectomvang van 100 woningen en inzet van studenten is een vanaf prijs van € 50,– per woning haalbaar.

Wat kan ik voor je betekenen?

  • Het opstellen van een vragenlijst op maat, het afnemen van interviews en/of coachen van interviewers, gegevensverwerking en rapportage. Je wordt dus geheel ontzorgd.
  • Medewerkers trainen en coachen bij de vraagstelling, de gegevensverwerking en terugkoppeling. Daarmee worden proces en de informatie geborgd binnen de organisatie.

Toepassing in de praktijk:

  • Input voor een wijkvisie (Com.wonen)
  • In kaart brengen van overlastproblematiek en oplossingsrichtingen (Hendrick de Keyser)
  • Input voor portfoliomanagement (Havensteder)
  • Input voor herstructurering (TBV Tilburg)

“Han heeft TBV Wonen uitstekend begeleid in het proces van bewonersparticipatie voor een renovatie / sloopproject. Door een traject van individuele gesprekken werd geheel duidelijk wat de mening en wensen van de bewoners zijn. Hierdoor hebben we maximaal draagvlak gekregen. De uitvoering zal hierdoor succesvol verlopen. Han gaf ongevraagd nuttige tips en adviezen.”

Marian van den Bergh, Manager Wonen TBV Wonen

Voor meer referenties klik hier.

Meer informatie of een vrijblijvend gesprek? Neem contact op.

Boekenlegger op de permalink.

Reacties gesloten.